SELECT ISSUE

Revista Practica Farmaceutica, Vol. 7, Nr. 2 (22), 2014
ISSN 2066-5563  |  e-ISSN 2069-6671
ISSN-L 2066-5563
DOI: 10.37897/RJPhP

Indexată BDI  |  IDB Indexed

DOAJ
Ebsco Host - Medline
DOI - Crossref

HIGHLIGHTS

Plagiatul – in actualitate

Tema plagiatului este tot mai mult discutata in ultima vreme. Aparitia unor programe performante de cautare si identificare a similitudinilor intre texte [...]

PREMIU NAȚIONAL AUTORI

RJPhP și Colegiul Farmaciștilor oferă anual Premiul Național pentru Știință și Cercetare - pentru autorii celor mai bune articole științifice publicate [...]

Committe on Publication Ethics

A forum for responsible and ethical research publishing – Code of Conduct and Best Practice Guidelines for Journal Editors.

Brandingul – mai mult decât o reprezentare vizuala. Cum se colaboreaza cu o agentie de branding sau ce trebuie sa stii când pleci la drum

DESPRE BRANDING
Auditul de brand reprezintă un proces ce folosește instrumente de management, de vânzări, de marketing, sociologice, coroborate cu date și instrumente specifice. Unul dintre rezultatele procesului de branding este tocmai strategia de branding care definește:
• viziunea brandului (ce dorește brandul să devină);
• promisiunile brandului (angajamentul brandului în faţa clienţilor);
• poziţionarea brandului (cum dorești ca brandul tău să fie perceput și care sunt avantajele competitive);
• procesul de livrare (cum dorești să-ţi împlinești promisiunea făcută în faţa clienţilor și care sunt acţiunile întreprinse pentru aceasta).

Full text | PDF

Leave a Reply