SELECT ISSUE

Revista Practica Farmaceutica, Vol. 7, Nr. 2 (22), 2014
ISSN 2066-5563  |  e-ISSN 2069-6671
ISSN-L 2066-5563
DOI: 10.37897/RJPhP

Indexed

DOI - Crossref
Similarity Check by iThenticate, worldwide No 1 professional plagiarism checking system
DOAJ
Ebsco Host - Medline
Google Academic
Semantic Scholar

HIGHLIGHTS

ICMJE- Recommendations

Read the Recommendations for the Conduct, Reporting, Editing, and Publication of Scholarly work in Medical Journals.

Promoting Global Health

The published medical research literature is a global public good. Medical journal editors have a social responsibility to promote global health by publishing, whenever possible, research that furthers health worldwide.

Brandingul – mai mult decât o reprezentare vizuala. Cum se colaboreaza cu o agentie de branding sau ce trebuie sa stii când pleci la drum

DESPRE BRANDING
Auditul de brand reprezintă un proces ce folosește instrumente de management, de vânzări, de marketing, sociologice, coroborate cu date și instrumente specifice. Unul dintre rezultatele procesului de branding este tocmai strategia de branding care definește:
• viziunea brandului (ce dorește brandul să devină);
• promisiunile brandului (angajamentul brandului în faţa clienţilor);
• poziţionarea brandului (cum dorești ca brandul tău să fie perceput și care sunt avantajele competitive);
• procesul de livrare (cum dorești să-ţi împlinești promisiunea făcută în faţa clienţilor și care sunt acţiunile întreprinse pentru aceasta).

Full text | PDF

Leave a Reply