SELECT ISSUE

Revista Practica Farmaceutica, Vol. 8, Nr. 4 (28), 2015
ISSN 2066-5563  |  e-ISSN 2069-6671
ISSN-L 2066-5563
DOI: 10.37897/RJPhP

Indexed

DOI - Crossref
Similarity Check by iThenticate, worldwide No 1 professional plagiarism checking system
DOAJ
Ebsco Host - Medline
Google Academic
Semantic Scholar

HIGHLIGHTS

ICMJE- Recommendations

Read the Recommendations for the Conduct, Reporting, Editing, and Publication of Scholarly work in Medical Journals.

Promoting Global Health

The published medical research literature is a global public good. Medical journal editors have a social responsibility to promote global health by publishing, whenever possible, research that furthers health worldwide.

Trecut, prezent si viitor in publicitatea medicamentelor

REZUMAT
Acest articol abordeaza dintr-o alta perspectiva tema publicitatii medicamentelor de uz uman, atentia centrandu-se pe publicitatea medicamentelor fara prescriptie medicala. Articolul cuprinde tematici diferite si de interes din publicitatea medicamentelor OTC, cum ar fi trecerea de la era nereglementata la un cadru legal clar si coerent, multiplele transformari ale publicitatii medicamentelor de-a lungul timpului, formele de publicitate agreate in Romania si elementele obligatorii care trebuie incluse pe materialele publicitare destinate publicului larg si profesionistilor din domeniul sananatii, o comparatie intre cadrul european si legislatia nationala, despre efectele pe care le poate avea publicitatea medicamentelor si impactul acesteia asupra pacientului. Articolul de fata cuprinde, de asemenea, aspecte legate de viitorul publicitatii medicamentelor.

Cuvinte cheie: publicitatea medicamentelor, OTC, legislaţie, ANMDM

Full text | PDF

Leave a Reply