SELECT ISSUE

Indexată BDI | IDB Indexed
![]() | |
![]() |
|
![]() |
HIGHLIGHTS
Tema plagiatului este tot mai mult discutata in ultima vreme. Aparitia unor programe performante de cautare si identificare a similitudinilor intre texte [...]
RJPhP și Colegiul Farmaciștilor oferă anual Premiul Național pentru Știință și Cercetare - pentru autorii celor mai bune articole științifice publicate [...]
Committe on Publication Ethics
A forum for responsible and ethical research publishing – Code of Conduct and Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Trecut, prezent si viitor in publicitatea medicamentelor
REZUMAT
Acest articol abordeaza dintr-o alta perspectiva tema publicitatii medicamentelor de uz uman, atentia centrandu-se pe publicitatea medicamentelor fara prescriptie medicala. Articolul cuprinde tematici diferite si de interes din publicitatea medicamentelor OTC, cum ar fi trecerea de la era nereglementata la un cadru legal clar si coerent, multiplele transformari ale publicitatii medicamentelor de-a lungul timpului, formele de publicitate agreate in Romania si elementele obligatorii care trebuie incluse pe materialele publicitare destinate publicului larg si profesionistilor din domeniul sananatii, o comparatie intre cadrul european si legislatia nationala, despre efectele pe care le poate avea publicitatea medicamentelor si impactul acesteia asupra pacientului. Articolul de fata cuprinde, de asemenea, aspecte legate de viitorul publicitatii medicamentelor.
Cuvinte cheie: publicitatea medicamentelor, OTC, legislaţie, ANMDM