SELECT ISSUE

Revista Practica Farmaceutica, Vol. 9, Nr. 2 (31), 2016
ISSN 2066-5563  |  e-ISSN 2069-6671
ISSN-L 2066-5563

Indexată BDI  |  IDB Indexed

DOAJ
Ebsco Host - Medline

HIGHLIGHTS

Plagiatul – in actualitate

Tema plagiatului este tot mai mult discutata in ultima vreme. Aparitia unor programe performante de cautare si identificare a similitudinilor intre texte [...]

PREMIU NAȚIONAL AUTORI

RJPhP și Colegiul Farmaciștilor oferă anual Premiul Național pentru Știință și Cercetare - pentru autorii celor mai bune articole științifice publicate [...]

Committe on Publication Ethics

A forum for responsible and ethical research publishing – Code of Conduct and Best Practice Guidelines for Journal Editors.

Notiuni de marketing farmaceutic

REZUMAT
Cunoașterea de marketing farmaceutic pentru farmacist și asistentul de farmacie se referă la politica de produs, de preț, de distribuție și de promovare a medicamentelor. Circulația medicamentelor nu este liberă,
ci se află sub controlul legislației.

Cuvinte cheie: marketing farmaceutic, strategii, OTC, RX, canale de distribuție, medicament

Full text | PDF

Leave a Reply