SELECTEAZA NUMAR

Revista Practica Farmaceutica, Vol. 7, Nr. 2 (22), 2014
ISSN 2066-5563  |  e-ISSN 2069-6671
ISSN-L 2066-5563

HIGHLIGHTS

Plagiatul – in actualitate

Tema plagiatului este tot mai mult discutata in ultima vreme. Aparitia unor programe performante de cautare si identificare a similitudinilor intre texte [...]

Committe on Publication Ethics

A forum for responsible and ethical research publishing – Code of Conduct and Best Practice Guidelines for Journal Editors.

Zona membri


Brandingul – mai mult decât o reprezentare vizuala. Cum se colaboreaza cu o agentie de branding sau ce trebuie sa stii când pleci la drum

DESPRE BRANDING
Auditul de brand reprezintă un proces ce folosește instrumente de management, de vânzări, de marketing, sociologice, coroborate cu date și instrumente specifice. Unul dintre rezultatele procesului de branding este tocmai strategia de branding care definește:
• viziunea brandului (ce dorește brandul să devină);
• promisiunile brandului (angajamentul brandului în faţa clienţilor);
• poziţionarea brandului (cum dorești ca brandul tău să fie perceput și care sunt avantajele competitive);
• procesul de livrare (cum dorești să-ţi împlinești promisiunea făcută în faţa clienţilor și care sunt acţiunile întreprinse pentru aceasta).

Full text | PDF

Leave a Reply